Levenslange Garantie babyprodukten | Babymoov®

Levenslange garantie van Babymoov

Mijn producten aanmelden voor levenslange garantie

Vanaf de aankoopdatum, en/of afhaaldatum in de winkel, beschikt u over 2 maanden om uw product aan te melden voor levenslange garantie.

Klik hiertoe op de "Help"-knop rechtsonder op uw scherm en bereidt volgende documenten voor :

  • uw aankoopbewijs van minder dan 2 maanden oud (rekening, kassaticket, leveringsbon, bestelbon, geschenkbon*)
  • het artikelnummer van uw product (A of B gevolgd door 6 cijfers) vermeld op de verpakking net boven de streepjescode, op de voorpagina van de handleiding en/of op het product
  • het productienummer gegraveerd op het product, of vermeld in de buurt van de streepjescode op de verpakking ; het kan bestaan uit 4 cijfers, 4 cijfers-4 cijfers, 2 cijfers/2 cijfers, of 4 cijfers POFR.
* Voor het aanmelden van geschenken zie hieronder

Toepassingsgebied van de Levenslange Garantie

De levenslange Garantie is voorbehouden aan een natuurlijk persoon en dekt niet een professioneel gebruik van het produkt.

Verblijfslanden waarop de Babymoov Levenslange Garantie toepasselijk is :

België, Republiek Tsjechië, Denemarken, Italië, Groenland, Duitsland, Nederland, Luxemburg, Spanje, Continentaal Frankrijk met inbegrip van Corsica, Andorra, Monaco, Frans Guyana, Martinique, Guadeloupe, La Reunion, Frans Polynesië, Polen, Slovakije, Roemenië, Moldavië, Hongarije, Zwitserland, Verenigd Koninkrijk en Portugal.

Verblijfslanden waarop de Badabulle Levenslange Garantie toepasselijk is :
Continentaal Frankrijk met inbegrip van Corsica, Andorra, Monaco, Frans Polynesië, België, Nederland, Luxemburg, Spanje en Franstalig-Zwitserland.

Wanneer geldt deze levenslange garantie?

De levenslange garantie gaat in na het verloop van de wettelijke garantie van 2 jaar en begint dus te lopen op de dag nadat het aangekochte goed twee jaar oud is.

Tijdens de eerste twee jaar is je product gedekt door de wettelijke garantie van 2 jaar die wordt toegepast op vertoon van een aankoopbewijs, zonder voorafgaande registratie. Ben je vergeten je te registreren voor de levenslange garantie, weet dan dat je product dus toch gedurende twee jaar gedekt is!

Wat dekt de levenslange garantie? De garantie is van toepassing op voorwaarde dat het product werd gebruikt in overeenstemming met de gebruiksaanwijzing, in geval van elektrische of elektronische werkingsstoringen en bij defecte onderdelen.

Wat dekt de levenslange garantie niet?

De garantie geldt niet voor verbruiksmaterialen (fopspenen, spenen, flessenborstels, batterijen ...). Ze dekt geen beschadigingen veroorzaakt door een verkeerd gebruik van het materiaal, een slecht onderhoud, breuk, schade ten gevolge van een ongeval of een val, esthetische aantastingen van de oppervlakken aan de binnen- en buitenzijde die geen invloed hebben op het gebruik van het product (vlekken, krassen, schrammen, verkleuring, opdrukken).
De garantie dekt geen normale slijtage, zoals de normale slijtage van textiel (beschadigde stoffen door regelmatig gebruik, verkleuring, scheuren, gaten), naden, ritssluitingen.
Verlies, diefstal of eender welke aantasting ten gevolge van een extern voorval worden evenmin door de garantie gedekt.

Toepassing van de levenslange garantie

Babymoov biedt uit hoofde van die garantie een herstelling of vervanging van het artikel of product aan wanneer de gebreken onherstelbaar zijn.
Babymoov wil zijn klanten voortdurend tevredenstellen. Daarom vernieuwen we onze assortimenten regelmatig. In de veronderstelling dat we niet in staat zijn om het artikel door hetzelfde model te vervangen, behouden we ons de mogelijkheid voor om je een gelijkaardig product en/of een product met gelijkwaardige technische eigenschappen aan te bieden. Wanneer een ander assortiment zich opdringt, wordt het product geruild tegen een product waarvan de waarde met de aankoopprijs overeenstemt. De levenslange garantie laat in geen geval toe om de terugbetaling van het defecte product te vragen.
Elke aanvraag voor de toepassing van de levenslange garantie kan onderworpen worden aan een fysieke controle van het product. De retourkosten zijn ten laste van de consument.

Produkten uitgezonderd van de levenslange garantie : Twist-, Kozii- en Foodii-artikelen, tweedehands artikelen, herverpakte produkten."

Hulp nodig?

+ 32 2 290 20 43 voor België en + 31 858 080 040 voor Nederland of via onze contactformulier.