Een bericht

We zijn er voor U !

1/ LEVENSLANG GARANTIE REGISTREREN VAN EEN PRODUCT


Komt uw product in aanmerking voor levenslang garantie ? 

Maak uw aankoopbewijs klaar, u hebt 2 maanden om uw product te registreren ! :) 

Klik op het knopje "? /Hulp" onderaan rechts van uw scherm om tot het registratieformulier te geraken.

 

2/ CONTACTEER ONZE KLANTENDIENST


  • Voor een aankoop: U twijfelt of u wenst meer informatie over een product om zeker te zijn dat het aan uw verwachtingen voldoet ?
  • Na aankoop :

- Naverkoopdienst : Uw product ondervindt een panne ? U hebt vragen omtrent het gebruik van uw Babymoov en Badabulle product die u net aankocht?

Klik op het knopje "? / Hulp" onderaan rechts en vul het formulier "Productondersteuning".

Voor een snelle en optimale verwerking van uw vraag willen we jullie graag uitnodigen om in dat formulier de volgende gegevens te willen melden:

 

Nodige informatie om productondersteuning te genieten

  • Uw aankoopbewijs met vermelding van het artikel,aankoopdatum en naam van de winkel (factuur, orderbevestiging, leverbewijs,cadeauticket, geboortelijst…); en het bevestiging van levenslange garantieindien uw product meer dan 2 jaar geleden aangekocht werd

  • Het exacte referentie van uw product beginnend met letter "A" gevolgd door 6 cijfers voor Babymoov en letter "B" gevolgd door 6 cijfers voor Badabulle
  • Hetbatchnummer van uw product, meestal bestaand uit 2 series van 4 cijfers (somsonderbroken voor een letter of een streepje), die zich op de verpakking of hetproduct bevindt.

  • Eengedetailleerd omschrijving van het probleem en de eerste testen die u zelf hebtuitgevoerd. Aarzel zeker niet om videos en fotos toe te voegen om uw uitleg teondersteunen

  • Opgelet, vergeet niet om uw volledige mailbox te checken, ook uw spams, onze antwoorden zouden daar terecht kunnen komen

  • - Anderevragen : klik op het knopje "? / hulp" onderaan rechts, en vul hetformulier "gewoon om dag te zeggen" in.