Contact


Een probleem ?

Neem contact op met onze klantenservice

Voor snelle hulp vult u het formulier in dat het beste bij uw behoeften past.

We verwerken uw verzoek zo snel mogelijk. Om een ​​optimale respons te garanderen, verzoeken we u om vervolgvragen te vermijden, aangezien deze ons systeem kunnen overbelasten.

Onze afdeling Klantrelaties is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 08:30 tot 17:00 uur (m.u.v. feestdagen).

Levering van mijn bestelling 📦

> Heeft u vragen over uw bezorging? Nadat uw bestelling door DHL is verzonden, ontvangt u (indien u uw mobiele telefoonnummer correct heeft ingevoerd) een sms van de vervoerder met precieze bezorginformatie.

> Om een ​​bestelling die u op onze website heeft geplaatst te annuleren , vult u het Annuleringsformulier in.

> Om een ​​bestelling die u op onze website heeft geplaatst te volgen of te wijzigen , vult u het formulier 'Tracking/Leveringsproblemen' in.

Meld u aan voor levenslange garantie 🌿

Komt je product in aanmerking voor de levenslange garantie? Houd je aankoopbewijs bij de hand; je hebt 2 maanden de tijd om je product te registreren! :)

Klik hier om het registratieformulier voor levenslange garantie te openen.

Meer informatie vindt u op onze pagina over levenslange garantie.

Advies nodig 🔧

Voor aankoop : Twijfelt u of wilt u meer weten over een product om er zeker van te zijn dat het aan uw verwachtingen voldoet?

Klantenservice : Is uw product defect? ​​Heeft u vragen over het gebruik van een Babymoov- of Badabulle-product dat u net hebt gekocht?



Wilt u uw product laten repareren? Raadpleeg onze repareerbaarheidshandleidingen die u stap voor stap door de reparatie begeleiden.


Neem contact op met onze klantenservice, Vul het Productondersteunings-/assistentieformulier in.

Om uw verzoek te vergemakkelijken

Wij nodigen u uit om in te dienen:

  • Uw aankoopbewijs met vermelding van het artikel, de datum van aankoop/levering en de naam van de handelaar (factuur, bestelbon, leveringsbon, cadeaubon, geboortelijst, enz.); en bevestiging van levenslange garantieregistratie als uw aankoop meer dan 2 jaar oud is
  • De exacte referentie van uw product beginnend met de letter "A" gevolgd door 6 cijfers voor Babymoov en de letter "B" gevolgd door 6 cijfers voor Badabulle
  • Het batchnummer van uw product , meestal bestaande uit 2 sets van 4 cijfers (soms gescheiden door een letter of een koppelteken), dat op de verpakking of op het product te vinden is. Om onze video-tutorial te zien: klik hier
  • De gedetailleerde beschrijving van het ondervonden probleem en de eerste tests die aan uw kant zijn uitgevoerd . Aarzel niet om uw opmerkingen te illustreren met foto's of video's
  • Let op , vergeet niet je hele mailbox te raadplegen, vooral je spam en ongewenste mail, onze antwoorden kunnen daar tussen glippen.