Een bericht | Babymoov.be®
We zijn er voor U !
1/ LEVENSLANG GARANTIE REGISTREREN VAN EEN PRODUCT
Komt uw product in aanmerking voor levenslang garantie ?
Maak uw aankoopbewijs klaar, u hebt 2 maanden om uw product te registreren ! :)
Klik op het knopje "? /Hulp" onderaan rechts van uw scherm om tot het registratieformulier te geraken.
2/ CONTACTEER ONZE KLANTENDIENST
- Voor een aankoop: U twijfelt of u wenst meer informatie over een product om zeker te zijn dat het aan uw verwachtingen voldoet ?
- Na aankoop :
- Naverkoopdienst : Uw product ondervindt een panne ? U hebt vragen omtrent het gebruik van uw Babymoov en Badabulle product die u net aankocht?
Klik op het knopje "? / Hulp" onderaan rechts en vul het formulier "Productondersteuning".
Voor een snelle en optimale verwerking van uw vraag willen we jullie graag uitnodigen om in dat formulier de volgende gegevens te willen melden:
Nodige informatie om productondersteuning te genieten
-
Uw aankoopbewijs met vermelding van het artikel,aankoopdatum en naam van de winkel (factuur, orderbevestiging, leverbewijs,cadeauticket, geboortelijst…); en het bevestiging van levenslange garantieindien uw product meer dan 2 jaar geleden aangekocht werd
- Het exacte referentie van uw product beginnend met letter "A" gevolgd door 6 cijfers voor Babymoov en letter "B" gevolgd door 6 cijfers voor Badabulle
-
Hetbatchnummer van uw product, meestal bestaand uit 2 series van 4 cijfers (somsonderbroken voor een letter of een streepje), die zich op de verpakking of hetproduct bevindt.
-
Eengedetailleerd omschrijving van het probleem en de eerste testen die u zelf hebtuitgevoerd. Aarzel zeker niet om videos en fotos toe te voegen om uw uitleg teondersteunen
-
Opgelet, vergeet niet om uw volledige mailbox te checken, ook uw spams, onze antwoorden zouden daar terecht kunnen komen
- Anderevragen : klik op het knopje "? / hulp" onderaan rechts, en vul hetformulier "gewoon om dag te zeggen" in.
Een probleem ?
Neem contact op met onze klantenservice
Gebruik de "Help" -ballon rechtsonder in uw scherm om uw probleem zo goed mogelijk te beantwoorden.
Door het formulier in te vullen dat het beste bij u past, vinden we veel sneller een oplossing :)
We zullen uw aanvraag zo snel mogelijk verwerken. Om ons te helpen zo responsief mogelijk te zijn, verzoeken we u om elke follow-up te vermijden die de doorstroming blokkeert. Onze afdeling Klantenrelaties is geopend van 8.30 tot 17.00 uur , van maandag tot en met vrijdag (met uitzondering van feestdagen).
> Heeft u vragen over uw levering Nadat uw bestelling door DHL is verzonden, ontvangt u van de vervoerder een sms (mits u uw mobiele nummer correct heeft ingevuld) met de precieze informatie over de levering.
> Om een bestelling op onze website te herroepen , klikt u op de "? / Help"-ballon rechtsonder in uw scherm en vult u het herroepingsformulier in.
> Voor het opvolgen/wijzigen van een bestelling geplaatst op onze website, klik op de "? / Help"-bubbel rechtsonder in uw scherm en vul het formulier "Opvolging / Leveringsprobleem..." in.
Komt uw product in aanmerking voor de levenslange garantie? Bereid uw aankoopbewijs voor, u heeft 2 maanden de tijd om uw product te registreren! :)
Klik op de "? / Help"-ballon rechtsonder in uw scherm om toegang te krijgen tot het registratieformulier voor levenslange garantie.
Meer informatie op onze levenslange garantie pagina.
Voor de aankoop : Twijfelt u of wilt u meer weten over een product om er zeker van te zijn dat het aan uw verwachtingen voldoet?
Na aankoop: als je een probleem hebt met je Babymoov- of Badabulle-product, kun je tijdens de wettelijke garantieperiode van twee jaar van het product rechtstreeks contact opnemen met onze verkoper. Na deze periode kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Om contact op te nemen met onze klantenservice, klik je op de knop “Help” rechts onderaan de pagina en vul je het formulier “Productondersteuning” in.
Vertaald met DeepL.com (gratis versie)
Neem contact op met onze klantenservice, klik op de knop "? / Help" rechtsonder op de pagina, en voltooi de "Productondersteuning/Assistentie.
Om uw verzoek te vergemakkelijken
Wij nodigen u uit om in te dienen:
- Uw aankoopbewijs met vermelding van het artikel, de datum van aankoop/levering en de naam van de handelaar (factuur, bestelbon, leveringsbon, cadeaubon, geboortelijst, enz.); en bevestiging van levenslange garantieregistratie als uw aankoop meer dan 2 jaar oud is
- De exacte referentie van uw product beginnend met de letter "A" gevolgd door 6 cijfers voor Babymoov en de letter "B" gevolgd door 6 cijfers voor Badabulle
- Het batchnummer van uw product , meestal bestaande uit 2 sets van 4 cijfers (soms gescheiden door een letter of een koppelteken), dat op de verpakking of op het product te vinden is. Om onze video-tutorial te zien: klik hier
- De gedetailleerde beschrijving van het ondervonden probleem en de eerste tests die aan uw kant zijn uitgevoerd . Aarzel niet om uw opmerkingen te illustreren met foto's of video's
- Let op , vergeet niet je hele mailbox te raadplegen, vooral je spam en ongewenste mail, onze antwoorden kunnen daar tussen glippen.